עינת להב , בת 50 מתגוררת בעין הים

ענייני נשים, לפני הקלעים

במסע שלי כבעלת המותג  AMRIA לצד ההתפתחות האישית כבעלת עסק עצמאי, אני אוהבת לפגוש את הלקוחות, להכיר אותן קצת יותר, עבורי זה הבונוס האמתי בעשיה המקצועית, כל לקוחה היא עולם ומלואו, אישה עם סיפור. בפינה החדשה "ענייני נשים, לפני הקלעים" אני אפנה זרקור כל פעם ללקוחה אחרת שתספר על עצמה.

היום אני מארחת את עינת להב.

 

שמי עינת להב בת 50 ואני אם חד הורית לארד בת 7, מתגוררת בעין הים.

 

עבודה

 

בהשכלתי אני בעלת תואר ראשון בחינוך עם התמחות במחול. למדתי בסמינר הקיבוצים. משך שנים ארוכות לימדתי בסטודיו B את כל תחומי הפיטנס למיניהם. זאת, לצד עבודתי בבית הספר "הבית של תמר" - בית ספר לחינוך מיוחד, שם הכנתי לבגרויות, וכיהנתי כרכזת חברתית.

לפני כעשור החלטתי על שינוי בחיי המקצועיים והתחלתי ללמוד את תחום הקוסמטיקה, בו אני עוסקת עד היום. כיום הנני מנהלת קליניקה עצמאית בתחום הקוסמטיקה המותאמת אישית. עוסקת במגוון תחומים החל מטיפולי אקנה, אנטי אייג'ינג- הצערת העור, טיפולים מתקדמים עם מכשור, טיפולי ביוטי.

 

.

עצמאות, העצמה בית משפחה

 

את ההורות חוויתי בגיל יחסית מאוחר, בתי ארד נולדה כשהייתי בת 43. שנים ארוכות של רווקות אפשרו לי התפתחות מקצועית ואישית. עבדתי, למדתי, ביליתי ונהניתי. הגעתי להורות בשלה מאוד ומוכנה. אני לא מרגישה שפספסתי או ויתרתי על משהו שרציתי לעשות.

אני נהניתי מהדרך שלי, אבל לא בטוחה שהיא מתאימה לכל אחת.

 

 

תובנות שבאו עם הגיל?

 

אני חושבת שעם השנים הפכתי יותר מדויקת עם עצמי, מה שאפשר לי לדייק את הבחירות שלי, גם המקצועיות. לקח לי זמן להגיע למקום המקצועי. בפועל, אני עוסקת בתחום שונה לגמרי ממה שלמדי בצעירותי. גם בתוך תחום הקוסמטיקה לקח לי זמן למצוא ולהתמקצע בנישה שלי.

עם הגיל אני מרגישה שהקטנתי את החורים במסננת. פעם הייתי מגיבה לכל דבר בלי פילטרים, יותר אמוציונאלית, סוערת. היום אני יותר שקולה, רגועה.

עם השנים אני עושה הבחנה מאוד ברורה בין עיקר וטפל. לא מבזבזת זמן ואנרגיות על אנשים או דברים לא חשובים.

 

אני רוצה לחיות את החיים ביותר שמחה. עדיין עובדת על זה. ארד מזכירה לי הרבה פעמים לחייך. אני לא מחייכת מספיק.

 

 

התמודדות עם קשיים

אני לא מגיבה ישר. לוקחת אוויר, מעכלת, לאחר מכן משתפת חברה אחת טובה. יש לי אחת כזאת, שנכנסה לחיי מאוחר, הכרנו בלימודי הקוסמטיקה, ומאז אנו צועדות יחד.

 

 

אופנה וקניות?

 

זה תחום שממש התבגרתי בו בשנים האחרונות. הטעם שלי הפך יותר מדויק ויותר נקי, פחות מקושקש ויותר קלאסי.

אני מאוד אוהבת אופנה ועצם עיסוקי באסתטיקה מעיד על כך.

אני ממעטת לקנות און ליין ומעדיפה למדוד ולהרגיש את הבד. בעבר תפרתי ואף למדתי עיצוב פנים.

 

מדוע רכשת נעליים של AMRIA?

 

אני מאוד אוהבת את העיצוב, זה מעניק לי טוויסט ללבוש היומיומי שלי. אני מרגישה שזה משדרג, את כל הלבוש, וזה שאני מחפשת מבלי להרגיש יותר מידי גברת. מבחינתי הנעליים משדרגות לי את ההופעה. אני שמה לב לכל דבר, במיוחד לפרטים הקטנים (לטוב ולרע), ואני הרוסה על הגימורים המושלמים בנעלים של AMRIA.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

×