אריאלה בוכנר, אשת חינוך, בת 49 ,מתגוררת בקרית חיים

ענייני נשים, לפני הקלעים

במסע שלי כבעלת המותג  AMRIA לצד ההתפתחות האישית כבעלת עסק עצמאי, אני אוהבת לפגוש את הלקוחות, להכיר אותן קצת יותר, עבורי זה הבונוס האמתי בעשיה המקצועית, כל לקוחה היא עולם ומלואו, אישה עם סיפור. בפינה החדשה "ענייני נשים, לפני הקלעים" אני אפנה זרקור כל פעם ללקוחה אחרת שתספר על עצמה.

היום אני מארחת את אריאלה בוכנר.

 

שמי אריאלה בוכנר בת 49 נשואה ואם לשלושה ילדים 23, 15, 13 מתגוררת בקרית חיים.

 

עבודה

 

בהשכלתי אני בעלת תואר ראשון בשפה וספרות אנגלית ובתולדות האומנות, ותואר שני בייעוץ חינוכי. כמו כן למדתי לתעודת הוראה באנגלית. כיום אני לומדת במכון אדלר, הדרכת הורים.

אני מורה ומחנכת כתה יב', מורה לאנגלית בתיכון ומרכזת שכבה יב'. במסגרת תפקידי כרכזת אני מנהלת את כל ענייני הפדגוגיה, והחינוך הערכי, עניינים אישיים וחברתיים של כל תלמידי השכבה המונה 250 ילדים.  

בתחילת דרכי, לאחר שסיימתי את לימודי התואר הראשון עבדתי בבנק, אולם החלטתי לעזוב ולפנות לתחום ההוראה ממניעים ערכיים. מאז ומעולם רציתי להיות מורה לאנגלית.

 

 

עצמאות, העצמה בית משפחה

 

בשנים הראשונות, כשילדיי היו צעירים, עבדתי כמורה מקצועית בלבד, על מנת להיות בבית מוקדם, ולהקדיש זמן לילדים. ככל שעברו השנים, ילדי בגרו, רציתי להתפתח מקצועית, וזה הדבר הכי טוב שקרה לי. התחלתי להקדיש זמן לעצמי ולהתפתחות האישית שלי ולקידום שלי.

יחד עם זאת, לא הייתי מוותרת על השנים הראשונות. כל הבחירות שלי נעשו בלב שלם ומתוך מודעות. הייתי צריכה את הזמן עם עצמי להיות שלמה עם הדרך שלי.

 

 

תובנות שבאו עם הגיל?

 

עבורי התובנה הכי חשובה היא שאני מספיק טובה מבלי להשוות את עצמי לאף אחד. מותר לטעות ולתקן וללמוד מהטעות.

כשהבית יציב ויש בטחון אני יכולה לאפשר לעצמי להתפתח, ללא ייסורי מצפון.

אני התגרשתי בגיל 28, עם ילדה בת שנתיים. לא פחדתי והחלטתי לפרק את הנישואין כי לא היה לי טוב. אני חושבת שאסור להישאר היכן שלא טוב . אם יש דברים בחיים שלא טובים/מתאימים, לא להמתין. לפעול. אחרי כשלוש שנים הכרתי את בעלי הנוכחי, וחיי כיום מלאים ומאושרים.

 

עם הגיל למדתי לא לפחד. לא לפחד להיות לבד, ואולי הכי חשוב לא לפחד להתקדם ולומר שאת טובה. לא לפחד מהצלחה. היא מגיעה לך. לא לפחד להמשיך ולנסות גם אם מקבלים תשובות שליליות בדרך.

לא משנה מה יקרה, לי לא יחסר לי כלום. תודעת שפע. שפע מושך שפע.

 

התמודדות עם קשיים

 

בעיקר תקשורת מול אנשים, לקבל את השוני שכל אחד מביא איתו. אצלי זה הרבה עניין של הכלה. טיפול אישי זה בעיני דבר נהדר. כשאני נתקלת בדילמות, יש מקרים בהן אני מתייעצת עם חברות לפעמים עם בעלי ולעיתים עם עצמי. אני לא נשברת, אני אדם מאוד חזק. עברתי דברים לא פשוטים בחיים ואלו חישלו אותי וחיזקו אותי. כיום השלמתי עם כל החלקים מהעבר שלי וזה הפך אותי לאדם שלם, רגוע שליו מקבל מכיל וסלחן.

 

 

אופנה וקניות?

 

לפני שאריאלה תשיב, מילה ממני. כחברה של אריאלה, מגיל 10 ואולי אפילו לפני, עוד בתור ילדה לאריאלה היה חוש אופנה מפותח ותמיד היו לה הבגדים הכי יפים (שנהגתי לשאול ממנה).

 

אני מאוד אוהבת אופנה ואסתטיקה, אני חושבת שנמשכתי ללימודי אומנות כי זה תחום שקורב ללבי, יופי, יצירה.

 

אני אוהבת נוחות, ולא אלבש או אנעל משהו שלא נוח לי. יש לי חולשה למגפיים עם טוויסט.

 

 

מדוע רכשת נעליים של AMRIA?

 

בגלל הסטייל, והייחוד. אני לא רואה כאלו נעליים. בכל החנויות יש את אותו מגוון. אצל גלית יש דברים אחרים. ייחודיות, סטייל אחר. אני מקבלת המון מחמאות. ובנוסף הנעליים נוחות.  עונה על הצרכים שלי של איכות נוחות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

×